GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan működik a vásárlás online?

Webáruházunkban történő vásárláshoz a regisztráció nem kötelező. A termék(ek) kiválasztása és kosárba helyezése következtében a jobb felső sarokban megtalálható kosár gombra kattintva tekintheti meg megrendelni kívánt terméké(i)t. Ha a darabszám és a rendelni kívánt termék(ek) rendben van, a Tovább a fizetéshez gombra kattintva tudja a szükséges fizetési és szállítási információkat megadni.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

Ha a rendelni kívánt termék(ek) összege 6990 Ft alatt van, akkor a kiszállítás 800 Ft. Amennyiben 6990 Ft-ot meghaladja, a rendelésést ingyen kiszállítjuk.

Milyen fizetési lehetőségek vannak?
Milyen szállítási lehetőségek vannak?

A rendelést minden esetben a futárszolgálat házhoz, az általa megadott címre szállítja.

Hogyan tudom kuponkódomat beváltani?

A kosár oldalon a kupon mezőbe tudja beírni a kuponkódját, majd a kupon használat gombbal hitelesítheti. Amennyiben nem működik, érdemes ellenőrizni a kis- és nagybetűket, a lejárati dátumot és a felhasználási korlátokat(termék, kategória, felső értékhatár, alsó értékhatár).

Hogyan tudom értékelni és véleményemet kifejteni egy termékről?

Minden termék alatt megtalálható egy vélemény fül, ahol kitudja fejteni értékelésést és véleményét. A vélemény elküldése után, mi hitelesítjük a hozzászólásást.

Hogyan tudok élni a 14 napos elállási jogommal?

A rendelés megérkezte után a vevő 14 napig élhet elálássi jogával. Ehhez kikell töltenie az elálási nyilatkozat űrlapot. További információk az elálásról és az űrlapról

Mi az a Barion, és hogyan tudom használni?

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni webáruházunkban. További információk

Utalással szeretnék fizetni, hogyan működik?

A rendelés bekövetkezte után kiküldött e-mail tartalmazza a szükséges információkat az utalással kapcsolatosan: bankszámlaszámunkat és a rendelés sorszámát is, amit kérünk, hogy a megjegyzés rovatban tüntesse fel. Közvetlenül a bankszámlánkra: 63200119-14920640. A kiszállítás az összeg beérkezte után történik.

Hány nap alatt érkezik meg a megrendelt termék?

A rendelés és utalás, Paypal, Barion fizetés esetén a pénz beérkezte után küldjük ki a terméket. Átlagosan a kiszállítási idő 1-3 nap.

Hogyan tudom a rendelésemet lemondani?

Megrendelését a szállításra feladás előtt tudja lemondani. Lemondási szándékát kérjük jelezze az info@divatcikkek.hu email címen.

Hiányzik egy rendelelt termék a csomagból, mit kell tennem?

Megrendelsésér egyből a megérkezte után ellenőrizze. Amennyiben hiányos, kérjük jelezze a futárszolgálatnak és vegye fel velünk a kapcsolatot. +36 30 300 6377 vagy info@divatcikkek.hu

Rossz csomagot kaptam meg, mi a teendő?

A csomag megérkezte után, kérjük, hogy egyből ellenőrizze csomagját. Amennyiben rossz, kérjük jelezze a futárszolgálatnak és vegye fel velünk a kapcsolatot. +36 30 300 6377  vagy info@divatcikkek.hu

Nem érem el telefonon az ügyfélszolgálatot, mi a teendő?

Amennyiben telefonon nem ér el bennünket, kérjük, hogy az info@divatcikkek.hu  email címen jelezze nekünk, és kérjük, hogy tüntesse fel telefonszámát is.

Nem találta meg a kérdésére a választ? Kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot.